неділя, 9 лютого 2020 р.


Тема: Панорама мистецтв.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів, художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.
Тип уроку: підсумковий.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний матеріал:________________________________________________
Художній матеріал:________________________________________________


Хід уроку
1. Організація класу .
Вхід учнів під музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів  .
-      Повторіть вивчений матеріал.
4.Панорамна вікторина. (10 хв).
1. Назвіть стилі мистецтва, поширені в Давній час і в епоху Середньовіччя.
2. Визначте, до якого стилю належать пам’ятки європейської архітектури.
3. Яка пам’ятка архітектури України є прикладом романського стилю?
4. Назвіть види монументального живопису. Яким стилям вони притаманні?
5. Порівняйте особливості скульптури античності й Ренесансу.
6. Наведіть приклади синтезу мистецтв у культурі античності, Середньовіччя та Відродження.
7. Що об’єднує ці зображення? Яка ілюстрація зайва? Поясніть чому.
8. Які ознаки притаманні скіфському «звіриному стилю»?
9. Як у давнину називали мандрівних музикантів і акторів у країнах Європи?
10. Назвіть зображені музичні інструменти, епоху їх поширення.
11. Які ілюстрації репрезентують театр античності, а які — Русі-України?
12. Оберіть один із творів мистецтва минулих епох. Схарактеризуйте його стиль, проведіть стильові аналогії з іншими видами мистецтва.
5. Практичні завдання уроку .
Розспівування. вокально-хорові вправи; розспівки; вправи на основі мелодій пісень; сольфеджування;
Хоровий спів: спів вивчених пісень.
6. Підсумки уроку, оцінювання .




Немає коментарів:

Дописати коментар