неділя, 9 лютого 2020 р.


Стилі мистецтва 19 століття
Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів, художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.


Тип уроку: введення в тему.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний матеріал:________________________________________________
Художній матеріал:________________________________________________
Хід уроку
1. Організація класу .
Вхід учнів під музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів  .
-      Схарактеризуйте жанр натюрморту.
-      Які натюрморти ви малювали в попередні роки?
4.Розкриття теми уроку.
 З кінця XVI ст. до середини XVIII ст. в європейському мистецтві панував стиль бароко. Порівняно з мистецтвом Ренесансу, яке тяжіло до гармонійності й урівноваженості в усьому, орієнтуючись на ідеали античності, новий стиль характеризують грандіозність, динамічність, урочистість, контрастність, синтез мистецтв. Він відображав і втілював нові уявлення про мінливість світу, де дивно поєднуються реальне з ілюзорним.
В архітектурі стиль бароко успадкував форми італійського Відродження, проте, перевершив його за складністю і різноманіттям. Це проявилося уже у спорудах засновника нового стилю ФранческоБорроміні (1599-1667).
Бароковій архітектурі притаманно багато кривих, пластично вигнутих ліній і поверхонь, що порушують статичність і викликають відчуття руху. (продовження с.89-91)
З ІСТОРІЇ ШЕДЕВРА (с.92)
5. Творча робота.
Варіант 1. Намалюй натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі «малих голландців»(акварель, пензлі). Роздивися варіанти ескізів. с.96
6. Підсумки уроку, оцінювання .
-      Що нового ви дізналися на уроці?
-      Назвіть риси стилю бароко в архітектурі й образотворчому мистецтві. Наведіть приклади синтезу мистецтв.
-      У яких жанрах прославилися «великі й малі голландці»? Назвіть конкретні твори, висловіть власне ставлення до них.
-      Чи сподобався вам урок?  Чим саме?
-      Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку були виконані?
7. Додаткові завдання (ст..97)




Немає коментарів:

Дописати коментар