Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів,
ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів,
художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного,
звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок
образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські
та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних
почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до
народних традицій, до живопису.
Тип уроку:
комбінований, поглиблення знань.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для
малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний
матеріал:________________________________________________
Художній
матеріал:________________________________________________
Хід уроку
1. Організація класу .
Вхід учнів під
музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і
мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів .
- Згадайте про що ми розмовляли на прошлому уроці?
4.Розкриття теми уроку.
У період бароко в
різних країнах досягло значних вершин мистецтво малярства. Внутрішній простір
споруд ставав схожим на суцільне живописне полотно. Такий синтез архітектури й
живопису підносив людину над буденністю.
Живописець
італійського бароко Мікеланджело Мерізі (1573-1610) був прозваний Караваджо.
Від цього походить назва реалістичної течії в мистецтві — «караваджизм». Вона
породила його послідовників в усій Західній Європі. Караваджо. (продовження
с.93-95)
МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКА(ст..97)
5. Творча робота.
Варіант2.
Колективна робота. Створіть замальовки меблів, дзеркал, світильників тощо для
оформлення вітальні у стилі бароко (кольорові олівці).с.96
6. Підсумки уроку, оцінювання .
- Що нового ви дізналися на уроці?
- Назвіть риси стилю бароко в архітектурі й образотворчому
мистецтві. Наведіть приклади синтезу мистецтв.
- Схарактеризуйте особливості живопису бароко.
- Чи сподобався вам урок?
Чим саме?
- Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку
були виконані?
7. Додаткові завдання (ст..97)
Немає коментарів:
Дописати коментар