неділя, 9 лютого 2020 р.


Тема: Класицизм – архітектура, скульптура, живопис.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів, художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.


Тип уроку: комбінований, поглиблення знань.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний матеріал:________________________________________________
Художній матеріал:________________________________________________
Хід уроку
1. Організація класу .
Вхід учнів під музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів  .
-      Як ви розумієте слово «класичний» стосовно творів мистецтва?
4.Розкриття теми уроку.
Коли майже у всіх країнах Європи панувало мистецтво бароко, у Франції формується новий стиль класицизм який орієнтувався на високі зразки античної Греції та Риму, на ідеали Відродження. На зміну бурхливому й динамічному бароко він приніс урівноваженість і гармонію в усьому.
Яскраво цей стиль проявився в архітектурі. Художні засоби класицизму були підпорядковані строгій організованості, ясності образів, простим і чітким геометричним формам.
Головними законами архітектурної композиції були симетрія, підкреслення центру, загальна гармонія частин і цілого. Парадний вхід у будівлю розташовували в центрі і оформляли у вигляді портика. (продовження с.122-124)
З ІСТОРІЇ ШЕДЕВРА (с.125)
5. Практичні завдання уроку .
Розспівування. вокально-хорові вправи; розспівки; вправи на основі мелодій пісень; сольфеджування;
6. Творча робота.
Варіант 1. Придумай і намалюй вигляд класичного парку з висоти пташиного лету (кольорові олівці, фломастери). Роздивись фото архітектурно-паркового ансамблю Герренхімзеє (Німеччина). с.132
7. Підсумки уроку, оцінювання .
-      Що нового ви дізналися на уроці?
-      Назвіть характерні ознаки архітектури класицизму.
-      Чи сподобався вам урок?  Чим саме?
-      Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку були виконані?
8. Додаткові завдання (ст..133)












Немає коментарів:

Дописати коментар