неділя, 9 лютого 2020 р.


Тема: Класицизм – архітектура, скульптура, живопис.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів, художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.


Тип уроку: комбінований, поглиблення знань.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний матеріал:_________________________________________
Художній матеріал:_________________________________________
Хід уроку

1. Організація класу .
Вхід учнів під музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів  .
- Що ви пам’ятаєте з пришлого уроку?
4.Розкриття теми уроку.
Найвище художнє втілення класицизму проявив у мистецтві скульптури АнтоніоКанова, який у своїх героїчних та ідеалістичних творах наслідував традиції еллінізму, зокрема надихався статуями Праксителя.
В Україні стиль класицизму яскраво виявився в архітектурі кінця XVIII - першої половини XIX ст. Цей час відзначено появою та зростанням міст. Їх облаштування  зумовило розв’язання проблем містобудування. В той самий час з палацами й церквами зводять приватні й громадські споруди (лікарні, пошти, банки, театри, ринки, навчальні заклади тощо). Художня мова класицизму, на відміну від бароко, була універсальною.
Також в Україні будують розкішні палаци, поміщицькі маєтки з парками. В основі цих палацово-паркових ансамблів архітектурні риси класицизму, який поєднували з ознаками романтичного мистецтва у використанні декоративних паркових споруд — гротів, арок, альтанок, фонтанів.
Для гетьмана Кирила Розумовського побудовано палац в м. Батурині (архітектор Чарльз Камерон). Садибний комплекс збудовано в родовому маєтку Галаганів у селі Сокиринці на Чернігівщині. Фасади палацу прикрашені багатоколонними портиками. Величезний парк оформлено у класичному стилі (архітектор Павло Дубровський). (продовження с.127-131)
МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКА (с.133)
5. Практичні завдання уроку .
Розспівування. вокально-хорові вправи; розспівки; вправи на основі мелодій пісень; сольфеджування;
6. Творча робота.
Варіант 2. Намалюй архітектурний пейзаж із класичною будівлею (графітний
олівець, гелева ручка, фломастери).с.133
7. Підсумки уроку, оцінювання .
-      Що нового ви дізналися на уроці?
-      Схарактеризуйте творчість українських художників-портретистів.
-      Проведіть дискусію на тему «Чи потрібна класична архітектура і скульптура нашим сучасникам?»
-      Чи сподобався вам урок?  Чим саме?
-      Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку були виконані?
8. Додаткові завдання (ст..133)





Немає коментарів:

Дописати коментар