неділя, 9 лютого 2020 р.


Тема: Українське бароко.
Мета:
навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям і творчістю композиторів, художників, скульпторів; музичними творами, художніми творами;
розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів;
виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.


Тип уроку: комбінований, поглиблення знань.
Обладнання: Підручник для 8 класу Л.М.Масол,синтезатор, комп’ютер, альбом для малювання, фонохрестоматія 8 клас.
Музичний матеріал:________________________________________________
Художній матеріал:________________________________________________
Хід уроку
1. Організація класу .
Вхід учнів під музику, музичне вітання.
2.Мотиваційний .
Повідомлення теми і мети, головних завдань уроку.
3.Актуалізація опорних знань учнів  .
-            Які види мистецтва охоплював стиль бароко в європейських країнах?
4.Розкриття теми уроку.
Європейський стиль бароко впроваджувався в Україні досить своєрідно. На західноукраїнських землях, де був відчутним вплив католицької Польщі, він майже не відрізнявся від латинського першоджерела. Водночас у центральних і східних регіонах під впливом місцевих традицій набув національних самобутніх рис і називався козацьке бароко. Така різниця між двома вітчизняними гілками одного стилю найбільше виявилася в архітектурі, також помітна у скульптурі, а найменше — у живописі й графіці.
На теренах України в західноєвропейських традиціях споруджено Андріївську церкву і Маріїнський палац у Києві (архітектор Варфоломій Растреллі). У кам’яних спорудах Правобережжя переважало «загальноєвропейське» бароко. Однак і тут найвидатніші пам’ятки не позбавлені національної своєрідності, як, наприклад, собор Св. Юра у Львові, Успенський собор Почаївської Лаври. (прдовження с.105-107)
З ІСТОРІЇ ШЕДЕВРА (С.107)
Розповідь про Йов Кондзелевича, Миколу Дилецького, Феофана Прокоповича.
МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКА(ст..113)
5. Творча робота.
Варіант 1. Створи живописну композицію «Козак Мамай» у стилі народного малярства (гуаш або акварель, пензлі).
Варіант 2. Виліпи рельєфну композицію за мотивами бароко: декор для інтер’єру, меблів (пластилін, стеки). с.112-113
6. Підсумки уроку, оцінювання .
-      Що нового ви дізналися на уроці?
-      Назвіть взірці архітектури бароко в Україні.
-      Схарактеризуйте прояв стильових рис бароко в скульптурі.
-      Які основні досягнення українських живописців епохи бароко?
-      Чи сподобався вам урок?  Чим саме?
-      Як ви гадаєте цілі, які були поставлені на початку уроку були виконані?
7. Додаткові завдання (ст..113)





Немає коментарів:

Дописати коментар